روزگار غم انگیز بالاترین


وقتی می خواهی از روزنامه فرهیختگان به بالاترین لینک بدهی و اجازه نمی دهد!، وقتی می خواهی از خبرآنلاین لینک بدهی و بالاترین نمی کذارد، وقتی از بالاترین انتقاد می کنی و می بینی لینکت را بالاترین با خونسردی تمام حذف می کند، وقتی برای بیش از ۲۴ ساعت اجازه نمی دهد هیچ موضوع داغی ایجاد شود، وقتی بالاترین اخمو و بداخلاق می شود، وقتی بهترین لینکهای دو ساعت گذشته زیر ده امتیاز می آورند، وقتی بالاترین دیگر بالاترین نیست، آری! من هم به کوچ اجباری فکر می کنم.

**واکنش سایت بالاترین به این نوشته:
روزنامه فرهیختگان به خاطر ارسال مکرر مطالب کپی‌برداری شده بدون اضافه کردن محتوا مسدود شده. این کار برای جلوگیری از ارسال مطالب تکراری است.
سایت خبر‌آنلاین به خاطر درج این مطلب بنابر گزارش کاربران به علت نشر مطالب غیرعلمی و نادرست مسدود شده بود که پس از ارسال ایمیل از این سایت رفع انسداد شده است.
سایتهایی که نسبت به مسدود شدن در بالاترین اعتراضی داشته باشند می‌توانند این موضوع را به بالاترین ایمیل کنند تا در صورت رفع مشکل ارسال لینک از این سایتها آزاد شود.
به زودی گروه «تارنما و کپی‌رایت» متشکل از تعدادی از کاربران متخصص، مسئول بررسی سایتها و انسداد و رفع انسداد از آنها خواهد شد.

۴ نظر:

تیکا گفت...

سلام من از بالاترین اخراج شدم...
برام دعوتنامه میفرستی از سایت ریشه
منتظرما
اینم میلمه
tikayas@gmail.com

تیکا گفت...

سلام من از بالاترین اخراج شدم...
برام دعوتنامه میفرستی از سایت ریشه
منتظرما
اینم میلمه
tikayas@gmail.com

دودوزه گفت...

سلام رفیق
نمیدونم منو یادته یا نه. من دودوزه(آگاممنون سابق) هستم. زیر لینک "اعترافات" من نوشتی مطلبت بی مزه بود. من اونموقع قبول کردم و چیزی نگفتم چون منتظر بودم یه روزی خودت بفهمی که یه طنز تلخ بوده. امیدوارم الان فهمیده باشی.
پیروز باشی.

فرهاد مرتاض گفت...

دودوزه عزیز، سلام،
مگر میشه تو بالاترین تو را کسی نشناسه!؟ آقا عجب حافظه ای داری تو! موضوع مال بیشتر از یک ماه پیش بود! مطالب طنز سیاسی تو معمولا من را خندونده و همینطور احتمالا خیلی ها رو از آنجایی که پر امتیاز و داغ می شد! اما اگر یادت باشه، جو عصبی اون روزهای بالاترین همه از جمله من را هم تلخ زبان و پریشان و گزنده کرده بود. به هر حال من هم به جرگه شما بالا گریزان پیوستم تا هوای تازه تری را با هم تنفس کنیم.